/ Sykler

Fem spådommer om elsykler på landeveien

El-landeveissykler er ikke like vanlige som elsykler foreløpig, men nå skjer ting fort. Om fem år blir det like vanlig med landeveissykkel med elmotor som eksempelvis pendlersykler, men hva annet vil skje?

Sist oppdatert 20. august 2020 kl 11.50
specialized turbo creo sl
GOD NÅ - BEDRE SENERE: Specialized Creo Turbo SL veier rett over 12 kilo for dyreste modell. Den vekta kommer til å droppe mye i løpet av de neste årene. Foto: Specialized.

El-landeveissykler, racersykler med elmotor, eller sykler med bukkestyre og elmotor om du vil, eller kanskje vi bare skal kalle det elsykkel som resten av markedet?

Elsykler med bukkestyre er uansett ikke veldig vanlig i Norge ennå, men det kommer.

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Landevei,

Terrengsykkel, UTE, Klatring, Fri Flyt og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
Lavest månedspris
Abonnementet fortsetter å løpe etter bindingstiden inntil du selv sier det opp
Betal smartere med Klarna.

Abonnementene fornyes automatisk og kan sies opp når som helst, men senest før perioden utløper.

Landevei.no er best på sykler, sykkelkultur og sykkelopplevelser. Landevei.no er et univers fylt av lidenskap og lidelse for serpentinsvinger, brostein, sidevind og god kaffe. Er du syklist, vil du forstå. 

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

annonse
Relaterte artikler
annonse

Landevei.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen Vesteng | Journalist: Knut Andreas Lone | Journalist: Henrik Alpers |

Tips oss: Send mail her!

Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen