POPULÆRT: Bontragers XXX-styre har inspirert den nye integrerte styre/stem-løsningen. Den kommer i en rekke bredder og stemlenger. 100 gram er spart i forhold til komponentene brukt hver for seg.

TREK ÉMONDA

POPULÆRT: Bontragers XXX-styre har inspirert den nye integrerte styre/stem-løsningen. Den kommer i en rekke bredder og stemlenger. 100 gram er spart i forhold til komponentene brukt hver for seg. BEVISET: På en litt ufølsom vekt tippet sykkelen i størrelse 56 mellom 4690 og 4790 gram. GAMMEL KJENNING: Tune leverer både nav og felger. NY: Den nye setemasten sparer ytterligere vekt. Proffene vil bruke den gamle versjonen for å nå UCI-grensen på 6,8 kg. SUPERLETT: Også dekkene er av det lettere slaget. 22mm fra Vittoria trives aller best på tørr og fin asfalt. FORTSATT MED: Kjedefangeren sitter fortsatt på plass. Kjekk å ha når uhellet er ute. KREATIV: Har du lyst har du lov. For en slump ekstra penger får du rammen i nesten det designet du vil, også med flammer. FASTLÅST: Lett, men du bør helst være sikker på stemlengden din. Styret er priset til 599 USD. ELEGANT: Både bremse-og girstrømpes ledes inn og ut av rammen med disse aluminiumsholderne. NYTT: Shimanos bremser er ikke lette nok for Trek, så de laget sin egen Bontragerversjon. Dette er andre utgave.
Landevei utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henrik Alpers
Salg og marked: Alexander Hagen
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå