Specialized Tarmac SL7 Pro Ultegra di2

Specialized Tarmac SL7 skal like aerodynamisk som Specializeds aerosykkel, Venge. Den skal også være lettere, stivere og bedre og sykle på enn forgjengeren Tarmac SL6. Vi har testet sykkelen som Julian Alaphilippe vinner de største sykkelrittene i verden med.

Sist oppdatert: 2. september 2020 kl 20.30
Specialized Tarmac SL7 Pro
MODERNE: Specialized Tarmac SL7 markerer en retur til en en-sykkel-løsning for ambisiøse landeveissyklister. Like god på flatmark som i motbakke.
Specialized Tarmac SL7 Pro Ultegra Di2

Testår: 2020

Specialized tok nesten livet av en sine andre bestselgere da de lanserte den nye Tarmac SL7-modellen i sommer. De lover at nye Tarmac SL7 skal være like aerodynamisk som den suksessfulle Venge-modellen som vi kåret til testvinner i en test av flere aerosykler i fjor.

Samtidig er Specialized Tarmac SL7 en del lettere enn Venge. Den skal også ligge tettere mot brosteinssykkelen Roubaix når det kommer til komfort. 

Allerede abonnent?  

Med magasinKun digitalt
99 kr/md i 12 md*
+ 8 utgaver av Fri Flyt magasin
119 kr/md i 3 md*
+ 2 utgaver av Fri Flyt magasin

*Forutsetter 6 eller 12 måneder bindingstid. Kanselleres når du vil, med tilgang ut bindingstiden. Fornyes automatisk hver måned etter bindingstiden.

Er du under 28 år?

Da får du halv pris på Fri Flyt.

Slik fungerer det:Betal med Vipps, del fødselsdatoen din med oss og få halv pris fram til du fyller 28 år. Når du har fylt 28 år endrer vi til vanlig pris, og sender deg et varsel i forkant.

Alle abonnement fornyes automatisk til ordinærpris. Kanseller når du vil, men senest 48 timer før fornyelse. Se Fri Flyts bruker- og abonnementsvilkår her.

 

Relaterte artikler

 

Landevei.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalist: Knut Andreas Lone | Journalist: Henrik Alpers |

Tips oss: Send mail her!

Salgssjef Fri Flyt AS: Robert Robertsen