Fem spådommer om elsykler på landeveien

El-landeveissykler er ikke like vanlige som elsykler foreløpig, men nå skjer ting fort. Om fem år blir det like vanlig med landeveissykkel med elmotor som eksempelvis pendlersykler, men hva annet vil skje?

Sist oppdatert: 20. august 2020 kl 11.50
specialized turbo creo sl
GOD NÅ - BEDRE SENERE: Specialized Creo Turbo SL veier rett over 12 kilo for dyreste modell. Den vekta kommer til å droppe mye i løpet av de neste årene. Foto: Specialized.
Lesetid: 6 minutter

El-landeveissykler, racersykler med elmotor, eller sykler med bukkestyre og elmotor om du vil, eller kanskje vi bare skal kalle det elsykkel som resten av markedet?

Elsykler med bukkestyre er uansett ikke veldig vanlig i Norge ennå, men det kommer.

Allerede abonnent?  

Med magasinKun digitalt
99 kr/md i 12 md*
+ 8 utgaver av Fri Flyt magasin
119 kr/md i 3 md*
+ 2 utgaver av Fri Flyt magasin

*Forutsetter 6 eller 12 måneder bindingstid. Kanselleres når du vil, med tilgang ut bindingstiden. Fornyes automatisk hver måned etter bindingstiden.

Er du under 28 år?

Da får du halv pris på Fri Flyt.

Slik fungerer det:Betal med Vipps, del fødselsdatoen din med oss og få halv pris fram til du fyller 28 år. Når du har fylt 28 år endrer vi til vanlig pris, og sender deg et varsel i forkant.

Alle abonnement fornyes automatisk til ordinærpris. Kanseller når du vil, men senest 48 timer før fornyelse. Se Fri Flyts bruker- og abonnementsvilkår her.

 

Relaterte artikler

 

Landevei.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalist: Knut Andreas Lone | Journalist: Henrik Alpers |

Tips oss: Send mail her!

Salgssjef Fri Flyt AS: Robert Robertsen