Slik blir en sykkel til

Landevei tok en tur til sykkelmerket Ridley i Paal-Beringen nord i Belgia. Bli med på innsiden av en skikkelig sykkelfabrikk!

Sist oppdatert: 30. april 2014 kl 06.00
NOK Å GJØRE: En ansatt ved Ridleyfabrikken har akkurat klargjort en ramme for klarlakkering.
NOK Å GJØRE: En ansatt ved Ridleyfabrikken har akkurat klargjort en ramme for klarlakkering.
Lesetid: 6 minutter

 – Det første som skjer, er at rammene blir levert til oss og lastet inn på vårt lager, sier Bas Vantilt.

På enorme lagerhyller står nakne karbon-og aluminiumsrammer stablet. På enden av hver hylle er det store bilder av kjente ryttere som har brukt Ridley gjennom tidene. Men det er kun bilder av ryttere som har gjort en testjobb for selskapet. Både André Greipel og Zdenek Stybar er avbildet. 

Allerede abonnent?  

Med magasinKun digitalt
99 kr/md i 12 md*
+ 8 utgaver av Fri Flyt magasin
119 kr/md i 3 md*
+ 2 utgaver av Fri Flyt magasin

*Forutsetter 6 eller 12 måneder bindingstid. Kanselleres når du vil, med tilgang ut bindingstiden. Fornyes automatisk hver måned etter bindingstiden.

Er du under 28 år?

Da får du halv pris på Fri Flyt.

Slik fungerer det:Betal med Vipps, del fødselsdatoen din med oss og få halv pris fram til du fyller 28 år. Når du har fylt 28 år endrer vi til vanlig pris, og sender deg et varsel i forkant.

Alle abonnement fornyes automatisk til ordinærpris. Kanseller når du vil, men senest 48 timer før fornyelse. Se Fri Flyts bruker- og abonnementsvilkår her.

 

Relaterte artikler

 

Landevei.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalist: Knut Andreas Lone | Journalist: Henrik Alpers |

Tips oss: Send mail her!

Salgssjef Fri Flyt AS: Robert Robertsen