UCI-GODKJENT: Det internasjonale sykkelforbundet krever UCI-logoer på alle godkjente rammer. Her følger direktivet for korrekt plassering av klistremerket.

Ridleyfabrikken

UCI-GODKJENT: Det internasjonale sykkelforbundet krever UCI-logoer på alle godkjente rammer. Her følger direktivet for korrekt plassering av klistremerket. PRESISJONSARBEID: Også rammene får seg en omgang med skalpell før en ny runde med maskering og lakkering. SISTE HÅND PÅ VERKET: På 16 arbeidsstasjoner står det mekanikere og bygger sykler etter ulike spesifikasjoner. INSTRUKS: Felles instruks for det som sendes ut av sykler. DESIGNERJOBB: En designer tar en siste sjekk for å se om alt er i orden med en custom sykkel. PRESISJON: En printer gjør grovarbeidet på utskrift av dekklogoer før lakkering, men det må alltid jobbes med skalpell i tillegg. ARBEIDSSOMME: Malingssprøyter henger på rekke og rad og venter på mer å gjøre. GJENGKULTUR: En ramme får frest ut gjenger i krankhuset. INSTRUKS: Rammer, hjul, deler og instrukser klare til montering for mekanikerne. MUSEUM: Til venstre henger det utelukkende rammer brukt av proffer gjennom historiens løp, til høyre nye rammer.SETTER SPOR: En Ridleyfot ble til etter kreativt overskudd inne på designkontoret.
Landevei utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henrik Alpers
Salg og marked: Alexander Hagen
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå