GTs nye Grade – bedre både på veien og i terrenget

GT var grussykkelpionerer med sykkelen Grade i 2014. Nå kommer en ny versjon som er forbedret på alle måter. Vi har prøvesyklet den på en variert tur rundt Girona.

Sist oppdatert: 31. mai 2019 kl 09.00
PRØVESYKLET: Vi fikk 60 km på variert veier og underlag på GTs helt nye Grade. Sykkelen er både penere og bedre enn forgjengeren.
PRØVESYKLET: Vi fikk 60 km på variert veier og underlag på GTs helt nye Grade. Sykkelen er både penere og bedre enn forgjengeren.
Lesetid: 10 minutter

GT Grade kom i forkant av resten av bransjen da de allerede i 2014 lanserte den grusgående blandeveissykkelen Grade i 2014. Den var da en av de aller første grussyklene med karbonramme på markedet. Nye Grade er forbedret og endret på en rekke områder. 

GT har kanskje vært mest kjent for sine terrengsykler opp gjennom årene, men de har også levert banesykler til det amerikanske OL-laget og vært sykkelleverandør for profflaget Lotto-Adecco på landeveien.

Allerede abonnent?  

Med magasinKun digitalt
99 kr/md i 12 md*
+ 8 utgaver av Fri Flyt magasin
119 kr/md i 3 md*
+ 2 utgaver av Fri Flyt magasin

*Forutsetter 6 eller 12 måneder bindingstid. Kanselleres når du vil, med tilgang ut bindingstiden. Fornyes automatisk hver måned etter bindingstiden.

Er du under 28 år?

Da får du halv pris på Fri Flyt.

Slik fungerer det:Betal med Vipps, del fødselsdatoen din med oss og få halv pris fram til du fyller 28 år. Når du har fylt 28 år endrer vi til vanlig pris, og sender deg et varsel i forkant.

Alle abonnement fornyes automatisk til ordinærpris. Kanseller når du vil, men senest 48 timer før fornyelse. Se Fri Flyts bruker- og abonnementsvilkår her.

 

Relaterte artikler

 

Landevei.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalist: Knut Andreas Lone | Journalist: Henrik Alpers |

Tips oss: Send mail her!

Salgssjef Fri Flyt AS: Robert Robertsen