CUSTOM PAINTJOB: Som regjerende norsk mester på tempo har Edvald selvsagt fått litt ekstra pynt på ramma.

Edvald's Pinarello Bolide

CUSTOM PAINTJOB: Som regjerende norsk mester på tempo har Edvald selvsagt fått litt ekstra pynt på ramma.AERO: Bolide er hårfint mer aerodynamisk enn Graal, og gir 15% mindre luftmotstand ute på landeveien.COCKPIT: Pinarello's tempostyre med standard extensions er mer enn bra nok for Edvald.SHIMANO C75: De aller fleste på Sky velger bort HED's H3 til fordel for et standard framhjul for å få bedre bremseeffekt.VIKTIG DUPPEDITT: Edvald følger med på wattmåleren underveis for å disponere kreftene riktig.STANDARD: Di2 gruppesett og 11-25 kassett bak er standard vare på Vueltan's tempoetappe.VELOFLEX ARENBERG: Vi er langt unna det mytiske brosteinspartiet, men Arenberg-dekket funker verden rundt!UCI-KONTROLL: Edvald's Bolide sjekkes grundig av UCI-kommisærene før tempoetappen i Tarazona.STRENGE REGLER: Hvis setet heller mer enn 3 grader enten opp eller ned må mekanikeren rette opp fort som bare det!INGEN LETTVEKTER: Edvald's Bolide veier nøyaktig 8,6 kilo. Andre ryttere veide inn sykler godt over 9 kilo.
Landevei utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henrik Alpers
Salg og marked: Alexander Hagen
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå