<b>NOEN LAVERE:</b> Cervelos sykler er laget først og fremst med tanke på menigmann. Proffene må tilpasse seg standardsyklene, snarere enn motsatt.

Garmin og Lampre-sykler

<b>NOEN LAVERE:</b> Cervelos sykler er laget først og fremst med tanke på menigmann. Proffene må tilpasse seg standardsyklene, snarere enn motsatt. <b>SÆRING:</b> David Millar er medeier og lagkaptein på Garmin-laget. Han velger å være den eneste på laget med klassisk rød Cervelo S3.<b>BAKPÅ:</b> Millar gjør mest mulig ut av en liten ramme. Setet er montert så langt bak det går. <b>QXL:</b> Nei, ikke den norske nettauksjonen, men Rotors ekstra ovale ringer.<b>SOMMEREN:</b> Roubaix-vinner Johan Van Summeren velger seg Cervelos R5. <b>STANDARD:</b> Også Van Summeren er på ovale Q-ringer, men kun på de med 11% ovalisering. <b>OGSÅ LANG:</b> Van Summeren har samme stem-lengde som Millar, men har funnet seg i å ha et lokk på styrelageret. <b>SPURTFRONT:</b> Tyler Farrar går for 3Ts integra-stem som integrerer Garminfestet i selve stemen.<b>KOMFORT:</b> Også Farrar kjører R5 snarere enn en av de rene aeromodellene S5 eller S3. <b>RUND I KANTENE:</b> Som mange andre spurtere velger Farrar bort de ovale ringene til fordel for runde. <b>OUTCAST:</b> Flandern-vinner Nick Nuyens er den eneste på laget som sitter på Prologo-sete. <b>TYSK KRESENHET:</b> Også Fabian Wegman bruker sitt eget sete. Et forkledd Selle Italia SLR XP kan det se ut som. <b>PERFEKT:</b> Rui Costas sykkel er så velproposjonert og stilig at den gjør seg godt på utstilling. <b>USKARP:</b> Rotor-krank med wattmåler og ovale ringer i spesialfarge og med navnet på.  <b>PASSE:</b> Stem med kraftig nedoverbøy montert helt  nede på ramma er standard blant proffene. <b>SUGEKOPPER:</b> CPC-setet til Prologo har teknologi som brukes i rommet og i Formel 1-seter.<b>PETIT:</b> Den lille Prinsen, Damiano Cunego sykler på en liten Merida Reacto EVO. <b>USTILIG:</b> Chris Horner kjemper med Chris Froome om å ha feltets tynneste bein.<b>HORN:</b> Horner har 120 mm fremspring montert oppå et fem cm høyt spacer-tårn.
Landevei utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henrik Alpers
Salg og marked: Alexander Hagen
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå