Kabelstopparane på overrøret hadde plass til bremseslange og to girstrømper, dei blei fjerna og i staden popnagla eg på ein mindre kabelstoppar.

BILDEGALLERI: IBIS HAKKALÜGI DISC

Kabelstopparane på overrøret hadde plass til bremseslange og to girstrømper, dei blei fjerna og i staden popnagla eg på ein mindre kabelstoppar. Kabelstopparane på setestaget blei fjerna med batteridrillen.  Ramma er 1105 gram og ENVE-gaffelen ca 450 gram etter kapping av gaffelrøyret. Styrelager og diverse boltar utgjer ca 100 gram. BB86 krankhuset har solid alumiumshylse som måtte borast opp for å tre kablar ut i seterøyr, underøyr og kjedestag. Ramma var ikkje laga for innvendige kablar.  Kabel til bakgiret gjekk greit å tre gjennom kjedestaget. Ein bremsevaier er god å bruka som guide til å dra kabel med. Prøvemontering av krankgiret for å merke posisjon for hol til kabelen inn i ramma. Etter lakkering av Jaeger-salen blei det trekt med svart perforert skinn. Det mjuke skinnet og kontaktlimet gjer at ein må jobba raskt og nøyaktig for å strekka det på plass. Mønsteret skal også plasserast korrekt og strekkast likt over heile skalet.ENVE-cockpit med 120 mm stem og compact bend (79 mm reach og ca 127 mm drop).  Bakgir med medium arm tar inntil 32 tenner på kassetten. Det kom mange, mange blå boksar frå Shimano i Nederland. I tillegg er det greit å ha ein liter kald raudsprit ståande klar. Kabelen vart trekt gjennom gaffelrøyret og vidare rett inn i underrøyret. Eg måtte halda for augo i det eg sette den hylande drillen i den fine Enve-gaffelen, men resultatet blei veldig bra. XTR-pedaler dominerer i sykkelkross, her 970-generasjonen. Merk at det har vore litt trøbbel med akslingene på 980-versjonen. Shimano leverer kross-spesifikk krank med 36-46, men til vår bruk passa ein standard 50-34 betre. Her i kombinasjon med 11-28 kassett. Arundel Mandible er nesten i King Cage-klasse mtp funksjon om du vil ha noko som går råkarbon. Dei finnes i tillegg med ulike overflatar. Trekking av sal er fin kveldsaktivitet og 150 knepp med holtanga er god trening for musearmen. Eg slit med å treffa perfekt med mønsteret, det er lett å bomma ein millimeter her og der. Men dette skapar eit litt "organisk uttrykk" og er dessutan under rumpe det meste av tida.STR785-hendelen ser størst ut i fronten med den store "navneplata" i sølv. Det blei vurdert å lakka denne svart eller "koldbrann", men det er kjedeleg når det evt flassar av lakk igjen. Det integrerte batteriet har like stor kapasitet som det eksterne batteriet til Shimano og er veldig lite og lett. Det blei rulla inn i eit skumplastflak og trykka inn i setepinnen. Husk lang nok ledning til å kunne ta ut pinnen. Shimano har ikkje önska å gi STR785 navn i hierarkiet sitt, men den er kompatibel med 10- og 11-delte Di2 grupper. Antar at den i neste generasjon kjem med Ultegra eller Dura Ace logo.Det er veldig greit å montera/lufta dei hydrauliske bremsane. Nesten heilt utan spesialverktøy. Gangrene-grønn er ein fin kontrast til all råkarbonet. Denne Jaeger-salen har 7 mm karbonskinner, og får støtte av ein pinne med 25 mm setback. Stemmet fekk også sin runde med drillen, kabelen går inn like bak frontplata og vidare inn i gaffelen. Gummiproppar held kabelen på plass og hindrar vatn og gnissing. R785 fungerer veldig bra ergonomisk, og føles ikkje større enn andre skiftegrep. Resultatet av ein kveld med Knipex-tang. Den legendariske handjob-kabelholdaren til Ibis forma som ein knyttneve er nå redusert til litt karbon. Her skal den berre halda på ein bremseslange. Komplett sykkel enda opp like under åtte kilo, uten pedaler. Kabelen til krankgiret kjem ut skjult bakom giret. Koblingsboks med tre ledningsporter er limt fast til computerfestet. Veldig lite kabel er i friluft med denne metoden. Mange proffe mekanikarar brukar krympeplast og drar Di2-kabelen saman med bremsekabelen bakover eller inn i ramma. Styret fra Enve har integrerte endeplugger. Hendlane må alltid flyttast litt rundt før det kjennes perfekt saman med det valgte styret. Den flamske løva spyttar eld frå seterøyret, og viser opphavet til ramma med røter i belgisk kross og amerikansk terrenghistorie.Undersida av salen blei lakka og dannar ein fin kontrast. Sthanshaugen Billakk sleit med å finna ein fargekode som matcha heilt, og fargen på sprayboksen enda opp bittelitt gulare enn fargen på ramma. Å få vekk ein del kablar ryddar opp veldig i inntrykket av sykkelen. Garmin er festa på ein Barfly 2.0. Eg får altfor sjelden brukt den fine kranklagerpressa mi frå VAR-tools, ingenting er som å vri det grove handtaket og sjå lageret motvilleg skli inn i ramma. Barfly 2.0 fungerer også som feste for den fremre Di2-koblingsboksen. Den skal eigentleg festast med strips, men denne blei modifisert og limt på med epoxy. HED C2 felgen er brei og gir god støtte til Racing Ralph i 35 mm. Hjula er bygd solid med 32 eiker, 3 kryss. Ibisen, ein vadefugl med mytologisk betydning for blant anna egyptarane, pregar styrerøyret. Festa sjarmerande røft med to popnaglar.
Landevei utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henrik Alpers
Salg og marked: Alexander Hagen
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå