Kabelstopparane på overrøret hadde plass til bremseslange og to girstrømper, dei blei fjerna og i staden popnagla eg på ein mindre kabelstoppar.

BILDEGALLERI: IBIS HAKKALÜGI DISC

Kabelstopparane på overrøret hadde plass til bremseslange og to girstrømper, dei blei fjerna og i staden popnagla eg på ein mindre kabelstoppar. Kabelstopparane på setestaget blei fjerna med batteridrillen.  Ramma er 1105 gram og ENVE-gaffelen ca 450 gram etter kapping av gaffelrøyret. Styrelager og diverse boltar utgjer ca 100 gram. BB86 krankhuset har solid alumiumshylse som måtte borast opp for å tre kablar ut i seterøyr, underøyr og kjedestag. Ramma var ikkje laga for innvendige kablar.  Kabel til bakgiret gjekk greit å tre gjennom kjedestaget. Ein bremsevaier er god å bruka som guide til å dra kabel med. Prøvemontering av krankgiret for å merke posisjon for hol til kabelen inn i ramma. Etter lakkering av Jaeger-salen blei det trekt med svart perforert skinn. Det mjuke skinnet og kontaktlimet gjer at ein må jobba raskt og nøyaktig for å strekka det på plass. Mønsteret skal også plasserast korrekt og strekkast likt over heile skalet.ENVE-cockpit med 120 mm stem og compact bend (79 mm reach og ca 127 mm drop).  Bakgir med medium arm tar inntil 32 tenner på kassetten. Det kom mange, mange blå boksar frå Shimano i Nederland. I tillegg er det greit å ha ein liter kald raudsprit ståande klar. Kabelen vart trekt gjennom gaffelrøyret og vidare rett inn i underrøyret. Eg måtte halda for augo i det eg sette den hylande drillen i den fine Enve-gaffelen, men resultatet blei veldig bra. XTR-pedaler dominerer i sykkelkross, her 970-generasjonen. Merk at det har vore litt trøbbel med akslingene på 980-versjonen. Shimano leverer kross-spesifikk krank med 36-46, men til vår bruk passa ein standard 50-34 betre. Her i kombinasjon med 11-28 kassett. Arundel Mandible er nesten i King Cage-klasse mtp funksjon om du vil ha noko som går råkarbon. Dei finnes i tillegg med ulike overflatar. Trekking av sal er fin kveldsaktivitet og 150 knepp med holtanga er god trening for musearmen. Eg slit med å treffa perfekt med mønsteret, det er lett å bomma ein millimeter her og der. Men dette skapar eit litt "organisk uttrykk" og er dessutan under rumpe det meste av tida.STR785-hendelen ser størst ut i fronten med den store "navneplata" i sølv. Det blei vurdert å lakka denne svart eller "koldbrann", men det er kjedeleg når det evt flassar av lakk igjen. Det integrerte batteriet har like stor kapasitet som det eksterne batteriet til Shimano og er veldig lite og lett. Det blei rulla inn i eit skumplastflak og trykka inn i setepinnen. Husk lang nok ledning til å kunne ta ut pinnen. Shimano har ikkje önska å gi STR785 navn i hierarkiet sitt, men den er kompatibel med 10- og 11-delte Di2 grupper. Antar at den i neste generasjon kjem med Ultegra eller Dura Ace logo.Det er veldig greit å montera/lufta dei hydrauliske bremsane. Nesten heilt utan spesialverktøy. Gangrene-grønn er ein fin kontrast til all råkarbonet. Denne Jaeger-salen har 7 mm karbonskinner, og får støtte av ein pinne med 25 mm setback. Stemmet fekk også sin runde med drillen, kabelen går inn like bak frontplata og vidare inn i gaffelen. Gummiproppar held kabelen på plass og hindrar vatn og gnissing. R785 fungerer veldig bra ergonomisk, og føles ikkje større enn andre skiftegrep. Resultatet av ein kveld med Knipex-tang. Den legendariske handjob-kabelholdaren til Ibis forma som ein knyttneve er nå redusert til litt karbon. Her skal den berre halda på ein bremseslange. Komplett sykkel enda opp like under åtte kilo, uten pedaler. Kabelen til krankgiret kjem ut skjult bakom giret. Koblingsboks med tre ledningsporter er limt fast til computerfestet. Veldig lite kabel er i friluft med denne metoden. Mange proffe mekanikarar brukar krympeplast og drar Di2-kabelen saman med bremsekabelen bakover eller inn i ramma. Styret fra Enve har integrerte endeplugger. Hendlane må alltid flyttast litt rundt før det kjennes perfekt saman med det valgte styret. Den flamske løva spyttar eld frå seterøyret, og viser opphavet til ramma med røter i belgisk kross og amerikansk terrenghistorie.Undersida av salen blei lakka og dannar ein fin kontrast. Sthanshaugen Billakk sleit med å finna ein fargekode som matcha heilt, og fargen på sprayboksen enda opp bittelitt gulare enn fargen på ramma. Å få vekk ein del kablar ryddar opp veldig i inntrykket av sykkelen. Garmin er festa på ein Barfly 2.0. Eg får altfor sjelden brukt den fine kranklagerpressa mi frå VAR-tools, ingenting er som å vri det grove handtaket og sjå lageret motvilleg skli inn i ramma. Barfly 2.0 fungerer også som feste for den fremre Di2-koblingsboksen. Den skal eigentleg festast med strips, men denne blei modifisert og limt på med epoxy. HED C2 felgen er brei og gir god støtte til Racing Ralph i 35 mm. Hjula er bygd solid med 32 eiker, 3 kryss. Ibisen, ein vadefugl med mytologisk betydning for blant anna egyptarane, pregar styrerøyret. Festa sjarmerande røft med to popnaglar.
LANDEVEI.NO
+
Sykkelkross

Test: Ridley X-Night SL

Cyclocross er en del av Ridleys DNA, de er jo tross alt fra Belgia. X-Night
LANDEVEI.NO

Cannondale lanserer ny Supersix Evo

Endelig får vi skrive om nye Supersix Evo. Hva mer har den å tilby enn
LANDEVEI.NO
+

TEST: Cannondale SystemSix

FØRSTEINNTRYKK: Cannondales nye aerosykkel lever opp til merkets gode rykte, men har små mangler.
LANDEVEI.NO
+

Test: Canyon Grail CF SLX 8.0 Di2

Canyon Grail har skapt store reaksjoner med sitt merkelige styre, men hva med resten av
LANDEVEI.NO
+
TEST

Test av syv eventyrsykler

Vi har tatt for oss raske og lekne sykler til kombinasjonen av asfalt og grus.
LANDEVEI.NO
+

Canyon Endurace CF SLX

Canyon er det tyske gullebarnet som leverer testvinner på testvinner. Endurace er vår favoritt til
LANDEVEI.NO

TEST: FENIX SL DISC

FØRSTEINNTRYKK: Ridley har gjort hjemmeleksene og presenterer en forbedret allrounder.
LANDEVEI.NO

TEST: NY CERVÉLO R5

Nye Cervélo R5 er hissigere, stivere og mer robust enn forrige versjon og kommer med
LANDEVEI.NO

TEST: TREK CROSSRIP 3

Trek har laget en helt ok sykkel til pendling, men vi savner å ha det
LANDEVEI.NO

TEST: 3T EXPLORO

3T sin nye «aerogrusracer» er vanvittig morsom, dog vil prisen gi deg et lite sjokk.
LANDEVEI.NO

TEST: CERVÉLO S3 DISC

Cervélos nye aeromodell med skivebremser bekrefter at skivene er kommet for å bli.
LANDEVEI.NO

TEST: FEM SYKLER I PREMIUMSEGMENTET

Cannondale Supersix Black Inc, Specialized Venge Vias, Bianchi Specialilissima, Trek Madone og Pinarello Dogma F8
LANDEVEI.NO

TEST: FARA ROAD DISC ULTEGRA

Faras skivebremsmodell er en skikkelig fest for deg som liker å kjøre fort utfor.
LANDEVEI.NO

Specialized med ny komfort

Innovative løsninger er stikkordet for Specialized sin nye lansering, men vil det funke?
LANDEVEI.NO

Test: Fara F | Road 1

Vi har prøvekjørt flaggskipet til det seneste norske sykkelmerket.
LANDEVEI.NO

CELESTE AEROFORNUFT

PRØVESYKLET: Den nye Bianchi Oltre XR4 er aerodynamisk uten å ta den helt ut. Landevei
LANDEVEI.NO

GEOMETRISK VEKKELSE

Når vi snakker om ulike geometrier på en sykkel er det ofte på millimeternivå. Men
LANDEVEI.NO

FØRSTEINNTRYKK: MERIDA SCULTURA DISC

Vi har prøvd skivebremser på racer uten å skade noen.
LANDEVEI.NO

TEST: ROSE TEAM DX CROSS

For deg som vil redusere antall sykler i boden.
LANDEVEI.NO

TREKS NYE BROSTEINSKONGE

Nå kommer Trek Domane med demping foran også.
LANDEVEI.NO

TEST: WHITE RR INTERCEPTOR 2016

XXL lanserer en 100 prosent egenutviklet aerosykkel.
LANDEVEI.NO

TEST: CANNONDALE SLATE

Cannondale fikk mange til å heve øyenbrynene i begeistring da de viste frem sin helt
LANDEVEI.NO

TEST: CANNONDALE SYNAPSE DISC ULTEGRA

Cannondale er konge på landeveien, også når det kommer til skivebremser.
LANDEVEI.NO

TEST: RIDLEY FENIX DISC C10

Ridleys skivebremsversjon av Fenix er testens klart beste rittsykkel.
LANDEVEI.NO

TEST: GT GRADE CARBON ULTEGRA

GT Grade er en racer som egentlig passer aller best på grus.
LANDEVEI.NO

TEST: MERIDA RIDE DISC CF700

Meridas racere blir bedre og bedre for hvert år, men savner fortsatt sjelen til en
LANDEVEI.NO

TEST: SKØRN FLYA MLK DISK

Valdresbaserte Skør'n er tidlig ute med racere og skivebremser.
LANDEVEI.NO

TEST: TREK DOMANE DISC 6.2

Treks Domane med skiver er konge på veien, men dyr.
LANDEVEI.NO

TEST: RACERE MED SKIVEBREMSER

Hvorfor er det så provoserende med skivebremser til landevei? Enten du liker det eller ei,
LANDEVEI.NO

TEST: BMC SLR01

Toppmodellen til BMC er som opphavslandet Sveits inneklemt mellom tysk presisjon, italiensk kultur og fransk
Landevei utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henrik Alpers
Salg og marked: Alexander Hagen
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå