SKULPTURELT: Baktriangelet har mange kurver. Setepinnen flater helt ut ved forgiret. (Foto: Kjetil Haaland)

Cannondale Synapse 2014

SKULPTURELT: Baktriangelet har mange kurver. Setepinnen flater helt ut ved forgiret. (Foto: Kjetil Haaland)EDDERKOPPNETT: Cannondale SiSL2-krank med Spinderring tannhjul i ett stykke. (Foto: Kjetil Haaland)SLEPENDE: Gaffelendene sitter bakpå, et ganske vanlig triks for å få komfort foran. Gaffelen er dyp ved krona , men tar mange former nedover beina. (Foto: Kjetil Haaland) TIL BESVÆR? Den nye setepinnelåsingen får rammen til å se glatt ut, men vi er usikre på hvor vedlikeholdsvennlig løsningen er. (Foto: Kjetil Haaland)HOVEDLYS: To dioder i det semiintegrerte avstandsrøret. Perfekte kabellengder. (Foto: Kjetil Haaland)HULL! Det er ikke hver dag man kan se tvers igjennom et seterør. Cannondale har nok jaktet stivhet her. (Foto: Kjetil Haaland)DEKKET BORD: Hullet gir en ganske stor flate til grus og skitt oppå krankhuset. Legg merke til asymmetrien i seterøret. (Foto: Kjetil Haaland)FASTBACK: Det rette overrøret med skjult setepinnelås gir en viss motvekt til alle bøyer og buler andre steder. (Foto: Kjetil Haaland)HI-MOD: Top of the line, man! Karbonfiber med høy modulus gir kred. (Foto: Kjetil Haaland)FOR SYNAPSE: FSA's 25,4 mm slanke utgave av sin allerede komfortable SL-K setepinne. (Foto: Kjetil Haaland)VIDUNDERKLØFT: Testen foregikk tildels på Sykkelriksvei 1 mellom Arendal og Risør. Her like ved Sørlandsporten. (Foto: Richard Ramsland)
Landevei utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henrik Alpers
Salg og marked: Alexander Hagen
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå