RASK: Merida Reacto Team både ser og føles rask ut. Denne fargekombinasjon er imidlertid ikke for alle. Alle foto: Henrik Alpers

Merida Reacto Team

RASK: Merida Reacto Team både ser og føles rask ut. Denne fargekombinasjon er imidlertid ikke for alle. Alle foto: Henrik AlpersKLØNETE: Wireføringen på Reacto Team er upraktisk, det er fort gjort å slå knærne i de stive strømpene når du står og klatrer.NESTEN INTEGRERT: Denne setepinneklemmen gir Reacto Team et stilrent utseende, men kunne vært hakket bedre på funksjon.S-FLEX: Dette elementet skal bidra til økt komfort, men vi opplevd uansett Reacto Team som knallhard. CLEAN: Det er ingen tvil om at flytting av bakbremsen gir et renere utseende. HER ER JEG: Bakbremsen er gjemt vekk under kjedestagene. VELFUNGERENDE: Meridas bakbrems har prisverdig god funksjon til tross for plasseringen. MASSIVT: Det store BB386 Evo krankhuset sørger for tilstrekkelig stivhet. LITE GJENNOMTENKT?: Her kunne Merida med fordel kommet opp med en bedre løsning. VELKOORDINERT: Fuchsia fargen går igjen til og med i styrebåndet. Det kompakte FSA K-Force styret er et hyggelig bekjentskap. TIMEGLASS: Som mange andre aeroracere har også Reacto Team timeglassform på styrerøret. FIRKANTET: Rørene på Reacto Team har en tilnærmet firkantet form.
Landevei utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henrik Alpers
Salg og marked: Alexander Hagen
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå