BORTE VEKK: Strømper og vaiere er gjemt vekk under et karbonlokk ved krankhuset.

TARMAC

BORTE VEKK: Strømper og vaiere er gjemt vekk under et karbonlokk ved krankhuset. GENIALT: Denne klistrelappen som forhindrer støy fra ventilen sier litt om hvor genialt enkle Specialized er noen ganger. BRA: Større dekk gir mer komfort. Tarmac kommer med 24mm som standard. MINUS? Tja, vi er ikke helt fan av Specializeds hurtigkoblinger. Dog, om dette er eneste minus..DISKRÉ: Selv med store kjøleribber gjør ikke skivene spesielt mye ut av seg. INNVENDIG: Bremsekaliperen er plassert mellom sete-og kjedestag på baktriangelet. STOR: Det er stor avstand mellom setestagene, som skal gi sykkelen mer av den stive følelsen i tråkket. STRØKENT: Perfekt lagt styrebånd av eget merke er en selvfølge hos Specialized. INTEGRERT: Bremsestrømpen går inni gaffelen på skivebremsversjonen. EGET MERKE: Også på de nye skivebremsnavene bruker Specialized sine egne Rovalnav. INTEGRERT: Strømper til gir og bremser går inn i rammen rett bak styrerøret. SMÅ: Det holder med skiver med en diameter på 140mm mener Specialized. POPULÆR: Sykkelen leveres med Toupé, men din forhandler kan sikkert sette på et Rominsete slik som undertegnede foretrekker. NEDSKALERT: Seterøret er blitt 35mm kortere. Mer eksponert setepinne betyr mer komfort.
Landevei utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henrik Alpers
Salg og marked: Alexander Hagen
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå